WSZYSTKIE SYSTEMY DOSTĘPNE W JEDNYM MIEJSCU
To zaawansowane narzędzie, które łączy typowe zadania komunikatora z możliwością prowadzenia wideokonferencji i połączeń głosowych, ustalania spotkań dla zespołów, wymianą i udostępnianiem plików, dostępem do innych aplikacji oraz repozytorium plików.
Instrukcje dotyczące platformy w tym opis jak założyć konto służbowe Teams są umieszczane na stronie https://instrukcje.put.poznan.pl/category/produkty-microsoft-dla-edukacji/
Należy dodać, że instrukcje te są na bieżąco aktualizowane przez administratorów.
Wszelkie podstawowe informacje na temat narzędzia uzyskają Państwo na stronie Microsoftu
https://support.office.com/pl-pl/teams.
Podstawowe funkcjonalności
- Zarządzanie zdalną nauką
- Komunikator online
- Zarządzanie grupami,
- Praca współbieżna nad dokumentami (w połączeniu z office365)
- Wideokonferencje
- Prowadzenie wideokonferencji przez pracownika Politechniki Poznańskiej,
- Tworzenie pokoi wideokonferencyjnych,
- Udostępnianie ekranu,
- Dołączanie wideo i dźwięku,
- Przeprowadzanie ankiet,
- Wspólne notatki, czat
- Grupowanie studentów,
- Czat wideokonferencji,
- Nagrywanie sesji,
- Dostęp do nagrań i zarządzanie nimi.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Obecnie korzystając ze służbowego konta możemy zapraszać osoby z domen: put.poznan.pl, student.put.poznan.pl, doctorate.put.poznan.pl, postgrad.put.poznan.pl
Tak