WSZYSTKIE SYSTEMY DOSTĘPNE W JEDNYM MIEJSCU

MS Teams Politechnika Poznańska

To zaawansowane narzędzie, które łączy typowe zadania komunikatora z możliwością prowadzenia wideokonferencji i połączeń głosowych, ustalania spotkań dla zespołów, wymianą i udostępnianiem plików, dostępem do innych aplikacji oraz repozytorium plików.

Instrukcje dotyczące platformy w tym opis jak założyć konto służbowe Teams są umieszczane na stronie https://instrukcje.put.poznan.pl/category/produkty-microsoft-dla-edukacji/

Należy dodać, że instrukcje te są na bieżąco aktualizowane przez administratorów.

Wszelkie podstawowe informacje na temat narzędzia uzyskają Państwo na stronie Microsoftu
https://support.office.com/pl-pl/teams.

Podstawowe funkcjonalności

  • Zarządzanie zdalną nauką
  • Komunikator online
  • Zarządzanie grupami,
  • Praca współbieżna nad dokumentami (w połączeniu z office365)
  • Wideokonferencje
    • Prowadzenie wideokonferencji przez pracownika Politechniki Poznańskiej,
    • Tworzenie pokoi wideokonferencyjnych,
    • Udostępnianie ekranu,
    • Dołączanie wideo i dźwięku,
    • Przeprowadzanie ankiet,
    • Wspólne notatki, czat
    • Grupowanie studentów,
    • Czat wideokonferencji,
    • Nagrywanie sesji,
    • Dostęp do nagrań i zarządzanie nimi.